واگویه‌ها

در لغت نامه دهخدا در توضیح "واگویه" آمده است: سخن شنیده را باز گفتن

واگویه‌ها

در لغت نامه دهخدا در توضیح "واگویه" آمده است: سخن شنیده را باز گفتن

گرگ‌سالی

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴ ب.ظ


من یک چوپان زاده‌ام، با پدرم صبح‌ها به صحرا می‌رفتیم، میش‌ها را می‌چراندیم و عصر ها برمی‌گشتیم. غروب یک روز دلگیر گرگ‌ها به گله زدند، گله را دریدند، پدرم را هم. و مرا هم زخمی کردند. با دو چشم خود خوی‌درندگی شان را دیدم، چشم‌های خشم آلود و چنگال‌ها و دندان‌های خونین‌شان را هم. جان دادن پدرم را هم.

بعد رفتند آن طرف‌تر جام‌های شیشه‌ای به دست گرفتند و با خون پدرم و میش‌ها مست شدند، رقصیدند، قهقه‌ی مستانه‌شان هنوز شب‌ها کابوس من است...

مردم شهر همه ناراحت و اندوهگین شدند، هر کدام خواستند پدری کنند برایم. فردای آن روز گرگ‌ها کت و شلوار به تن کردند، کراوات زدند، عطر و ادکلن زدند و به شهر غمزده آمدند. سه روز عزای عمومی اعلام کردند، اشک تمساح ریختند و حسابی مورد اکرام مردم واقع شدند. چشم‌های ترسناک‌شان را شناختم، فریاد زدم، شیون کردم و به کنج خانه خزیدم. به مردم گفتم اینان قاتلان پدرم هستند، کسی باور نکرد و مرا مجنون خواندند... از آن پس هرچند یک بار به شهر حمله می‌کردند، مردم را می‌دریدند و بعد خود را نگران مردم نشان می‌دادند. کسی هم نفهمید که گرگ‌ها فقط لباس عوض کرده‌اند...

قهقه‌ی مستانه‌شان هنوز شب‌ها کابوس من است...


پی‌نوشت1 : برای نبضِ دوست داشتنی، نشریه بسیج دانشکده فنی

پی‌نوشت2: دو شماره اخیر نبض درباره مذاکره با آمریکا

اولی

دومی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۱
مجید خسروپور

استکبار

آمریکا

نبض

نظرات (۴)

۱۲ مهر ۹۲ ، ۲۳:۴۶ مهدی غلامی
سلام
عالی بود
پاسخ:
سلام
لطف دارین
۱۴ مهر ۹۲ ، ۱۷:۴۶ علیرضا صادقی
نبض دوست داشتنی رو خوب اومدی :)
پاسخ:
خودم که خیلی دوسش دارم :)
۱۴ مهر ۹۲ ، ۲۲:۱۰ علیرضا مهری
سلام
نمی دونم چرا یاد گرگ ها خوب بدانند افتادم....
یادمه اینقدر سر فتنه تکرارش کردند که حالم بهم خورد از این شعر
قلم تان بزنم به ظرفیت بالایی دارد
پاسخ:
سلام
امروز یکی میگفت چقدر سورئال بود! منم گفتم بــــله بــــله!
۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۱:۴۸ میرساجد سیدموسوی

سلام

قهقهه ی مستانه ی گرگها . . . .

پاسخ:
سلام
میشنوی سید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی